zaterdag 16 april 2016

Hij geneest!

Laat Gods licht in jou pijn schijnen.
Al die wonden Hij kan helpen.
Dan zal de nacht gaan verdwijnen.
Hij zal het bloeden stelpen.

*

Bij wie kan jij  nu beter zijn?
Hij weet hoe het is om op aarde te leven.
Doorstond voor ons enorm veel pijn.
Hij heeft voor ons zijn leven gegeven.

*

Soms leek ik te verdrinken in de zorgen.
Toch mocht ik altijd weten.
Bij Hem is mijn leven geborgen.
Hij zal mij nooit vergeten.

*

Mijn pijn en de diepe wonden.
Ik wist geen raad en ik zag geen uitkomst.
Hij heeft ze liefdevol verbonden.
Met Hem ben ik klaar voor Zijn toekomst.

*

Als je nu de weg nog niet ziet.
Maak dan geen keuze vanuit gebrokenheid
Hij kent jouw hart en al jouw verdriet.
Door Hem alleen word je bevrijd.

*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Wil je wel reageren maar niet dat jouw reactie openbaar staat?
Mail gerust naar:

schrijfgelukjes@gmail.com